onsdag 7. april 2010

Klar for våren :)

Jeg er nå rimelig lei vinter, snø og syke unger. Ungene har blitt syke igjen, forkjøla. Victoria hoster og hoster og Christian er heller ikke helt bra i magen! Det er sååå tregt!! Jeg merker jeg ikke er helt moden for å takle enda mer sykdom nå.. Jeg er fullstendig klar over at dette ikke er noen "big deal" og at det går over snart, men det er så jævla (unnskyld språkbruken, men frustrasjonen er ganske stor) kjedelig mens det står på. Til helgen er det feiring begge dagene og jeg har ganske mye å forberede til det. Men det ender vel med at alt blir avlyst! Jeg håper virkelig ikke det! Satser på at de er bedre innen et par dager..



1 kommentar:

  1. Hei på deg, håper formen er bedre nå, at ikke ungane er sjuke lengre. Jeg gleder meg i hvertfall til å komme i bursdag i morra! Klem fra Stine

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)