fredag 31. juli 2009

Så var ferien snart over..

På mandag begynner hverdagen igjen. Skal bli godt på en måte, men jeg trives VELDIG godt med å være hjemme også.. Heldig de som har mulighet til det! Merker på Victoria at det er tid for barnehage igjen, hun har MYE energi og trasser en del for tiden kan man si.. Jeg blir nesten gal!! Og lillebroren har en ørlite temperament han også. Nesten litt dramaqueen som storesøster *fnis* I morgen runder han 16mnd!! Og i dag har min lillesøster bursdag, HURRA for Caroline som fyller 13år i dag :D Hun feirer dagen i Tyrkia sammen med pappa og kjæresten og hennes to barn. Den turen er henne vel unt, go`jenta mi <3

Sist uke var vi i Tønsberg med bestisene våre uten barn og det var ganske deilig!! Vi koste oss så til de grader og vi trives utmerket i hverandres selskap. Det ble god mat, en del drikke, noe shopping, dårlig sang og myyye kos!!






Gleder meg allerede til neste gang. Love you two ;)

1 kommentar:

  1. Ganske usjarmerende det siste bildet der om jeg må si det, men er vel ikke mulig å få det no bedre:D
    Nok en gang, takk for en utrolig artig tur:) Vi ser fram til neste tur, og regner da med større deltakelse fra de mannlige turistene på sangdelen;)

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)