søndag 2. august 2009

Lørdag`s utflukt

I går var vi en tur til Vassfaret Bjørnepark. Vi fikk se elg, bjørn, rådyr, høner, kaniner, griser, sauer og slanger (!).. Christian var jo overlykkelig når han fikk se elgen på nært hold. Det var veldig stas!! Vi hadde med oss pølser og lomper som vi grilla og så kjøpte vi oss en is etterpå. Kjempe koselig famlieutflukt :)




Jeg skjønner ikke helt hva slangene gjør i Bjørneparken, men det er nå meg!
Ser ut som jeg blir hjemme et par dager ekstra, ungene er snørrete og hoster og da er det vel liten vits å sende dem i barnehagen.

Skal snart legge ut litt flere bilder fra huset tenker jeg!! Mulig jeg prøver meg på litt før og etter bilder :)

1 kommentar:

  1. Så morro. Jeg får ta med mitt fadderbarn eller tantebarn en tur dit ser jeg. Så kjempe fint ut. Også er det bare 2 timer med bil :)

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)