søndag 9. august 2009

Kurt og Co

I går var bestevenninna mi og jeg på konsert på Kapp. Den var kjempe bra!! De spilte i over to timer og tok fire ekstra numre. Kjempe bra!! Etterpå gikk vi bort på ei kro i nærheten og der fikk vi se at Kurt og gjengen var. Så når de skulle reise fikk vi knipset noen bilder! Lurer på om ikke søstra til Tone Damli Aaberge kjørte avgårde med den gjengen der. Noen som vet om hun er sammen med noen av dem(er vel kanskje bare Aleandro som er aktuell..) eller jobber for dem?


Før på dagen var vi og shoppet litt på CC og der møtte vi jammen meg Linni Meister og typen. Måtte le litt av henne altså, hun er nesten komisk! Så i går var vi skikkelig kjendisjegere :D

Husk GAVEDRYSS! Legg igjen kommentar og bli med i trekning av premie. Den blir trukket ut på 1års dagen til bloggen min, 25. august :)

Etter jeg kom hjem i dag, gikk vi oss en liten tur og siden jeg hadde kjøpt meg ny vase på turen plukket vi litt blomster. Koselig :)



"A fallen leaf is nothing but a summer`s wave goodbye"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)