lørdag 29. august 2009

Jentetur :)

I dag har Victoria og jeg vært en tur til Hadeland Glassverk. Der er det stas og være både for liten og stor :) Det er så mye flott der.. Mitt favoritt er ;


Jeg synes disse kjolene er såå fine.. Fant en til Victoria med kort arm jeg kunne tenkt meg.

Digger Lexington.. De har så mange fine sengesett og håndklær..

Victoria koste seg på lekeapparatene :)

Etter på ble det en liten bytur også. Vi har spist og kosa oss masse. Shoppa litt og kikka litt! Vi handlet litt på Plantasjen også, for jeg skal lage et bed under det ene kjøkkenvinduet. Håper det blir flott til våren :)


Og så må jeg jo legge ut bilde igjen av småtrolla mine :)

1 kommentar:

  1. Så koselig bilde av ungene Hege!:) Klem Kari-Ann

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)