torsdag 6. august 2009

Noen kupp.. Og flott service!

Aller først, vesle go`gutten som det er så utrolig moro å fotografere for han er enda naturlig, Victoria har en tendens til å lage et ansikt som ikke ser ekte ut i det hele tatt.. I løpet av den siste måndene har han fått fire nye tenner, to oppe og to nede foran og nå ser det ut som det er to jeksler på vei nede, så her kommer de som perler på en snor nå!

I dag har Christian og jeg vært på en liten bytur. Jeg er sykemeldt denne uka pga forkjølelse. Jeg hoster og hoster og hoster, så vi hadde et lite ærend på apotektet og så tenkte jeg at jeg måtte ta en kikk på alle salgene rundt omkring før vi dro hjem.
Og det ble da jammen meg noen poser!
Ble bukse til Victoria fra Name It, syns de er så kule med strikk nederst. Det var høstens nyheter da, men pytt pytt..

Til far ble det skjorte fra Jack & Jones, den var satt ned fra 400 til 100kr, t-skjorte fra Jean Paul, genser fra Peak Performance og et par boksere fra Dressmann-alt på 50%. Burde egentlig handla litt mer men.. Kjøpte også en genser i bursdagsgave, bokser og sokker i julegave, det også 50%. Veldig kjekt!
Så ble det litt stæsj til mor også. Fikk så lyst til å prøve den sjampoen og balsamen når jeg så den på HM og så ble det litt ny sminke!!
På en butikk jeg egentlig ikke er så ofte innom, men tok turen innom i dag siden det var salg fant jeg denne kjolen og den MÅTTE jeg bare ha. Den er fra det danske merke Cream, jeg har flere ting derfra og er kjempe fornøyd med det merket. Jeg synes de har veldig mye fint! Selvfølgelig var ikke kjolen på salg, men jeg skulle få 30% alikevel. Så det var jo bra.. Og hun skulle få inn mer fra Cream, så jeg må nok passe på å innom der. Hun hadde en jeanskjole derfra også, den var sååå fin. Men hadde selvfølgelig ikke igjen i strørrelsen min..

Søte detaljer :)
Der jeg handlet til mannen har de også en dameavd. og i vinter var jeg der og kjøpte en deilig dunkåpe. Men den lakk dun og ganske fort og jeg klaget, men fikk beskjed om at det ikke var noe å gjøre. Og når jeg kom dit i dag spurte damen om det ikke var jeg som hadde vært å kjøpt kåpe som jeg hadde klaget på.. Joda, sa jeg det stemte. Da hadde det vært noen flere som klaget, men fabrikanten gjorde ingenting med det. Så butikken hadde bestemt seg for at vi skulle få kompensasjon fra dem, jeg skulle få et gavekort. Jeg tenkte at det er vel kanskje på 1-200kr, så jeg gadd ikke se noe mer på det når jeg fikk det. Men når jeg tittet på det etterpå, var det jammen meg på 500kr!!! Det var litt av en service syns jeg! Så da fikk jeg litt å shoppe for til meg selv også..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)