søndag 5. juli 2009

Klatremus i Tønsberg..

I går tok vi turen til Tønsberg igjen. Victoria fikk valget mellom å se Gråtass på Hallingmarken i dag, eller Klatremus og vennene hans i Tønsberg i går. Og valget falt på siste nevnte. Så da ordnet vi med billetter til forestillingen klokka tre til meg og Victoria. Det var fryktelig varmt, men jeg tror Victoria syns det var veldig gøy. Selvom sola nesten tok knekken på oss..

Nå er det bare en arbeidsuke igjen og så er det klart for ferie! Det skal virkelig bli deilig. Mannen og jeg har noen dager alene sammen med et vennepar, det ser jeg frem til. Vi trenger litt tid for oss selv også etter all kjas og mas som er i hverdagen. Er ikke alt som er like bra for tiden og det tynger oss ganske mye. Jeg er fryktelig sliten og lar ting gå veldig inn på meg.






Christian syns det er moro med travkjøring :D "Hes-hes-hes" sier han og peker *fnis*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)