tirsdag 14. juli 2009

Late dager i Tønsberg..

I dag har det vært nydelig vær i Tønsberg og vi har kost oss på ute på lekeplassen. Vi var en liten tur til by`n og shoppa litt.. Før vi kom så langt stakk vi innom frisøren som er i underetasjen her og fikk klippet Victoria litt. Kjempe topp service!!! Victoria fikk se på film mens hun ble klippet, så flettet jenta en sånn "in" flette i luggen hennes og etterpå krøllet hun håret. Ble så fint atte :) Jeg måtte bare komme innom igjen hvis jeg ville lære mer om hvordan man flettet sånn flette!




Inspirert av Christine hos Hvitstil, kjøpte jeg fingermaling som jeg tenkte ungene skulle få prøve og det var moro det. Christian måå jo ha fingrene i munn, enten det er maling eller ikke på dem :D




Her koser vi oss og jeg er usikker på når vi kommer hjem!! Håper vi får noen flere dager med sånt vær som det har vært i dag. Deilig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)