mandag 6. juli 2009

Lekende barn

Victoria er veldig flink til å leke alene. Heldigvis sier jeg egentlig for jeg er fryktelig dårlig på å leke med barn, det kan jeg innrømme først som sist!! I går ryddet jeg lekerommet så svetten silte!! Det trengs å ta en skikkelig rusk der innimellom. Jeg fikk merket bokser og sortert noe leker. Tror vi kunne hatt enda større lekerom, Christian har nesten ingenting der enda!!

Victoria er veldig glad i å leke med dukker, tegne, perle og pusle. Jeg har lenge sett på trekjøkken og har funnet så mye lekkert.. Jeg kan ikke fordra disse plastikk tingene. Så på fredag ringte bestevenninna mi og hun hadde funnet kjøkken hun skulle kjøpe til datteren sin på Toys`r us og jeg hadde sett på et der i tre, så hun kjøpte med for meg. Det kosta 1400kr, men vel verdt det. Rålekkert!! Victoria var ganske lang i maska da hun gikk inn på lekerommet, det var bare et stort TUUUUSEN TAKK!! Men det måtte hun ringe å si til mimmi, som hadde vært så snill og kjøpt det :)

Christian er helt betatt av alt som durer, ellers leser han i bøkene sine hvor han ser hes-hes-hes eller tatooo-tatooo.. Nå har vi fått i gang lekestøvsuger`n til Victoria og det er virkelig den store hitten nå. Han går rundt med den og tar skaftet frem og tilbake akkurat som når man støvsuger. Ellers liker han veldig godt å lage mat, det er kjempe gøy.


Vi har hatt besøk på jordet i flere timer nå i kveld :)

2 kommentarer:

  1. Heia:)
    Hvor har du kjøpt den støvsugeren?
    KJempe fin side.
    Hilsen Nanette

    SvarSlett
  2. Hei Nanette,

    den fikk vi hos Euronics i Vikersund, da vi handlet masse til det nye kjøkkenet der :)

    Koselig at du stakk innom siden min!

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)