torsdag 2. juli 2009

Rare navn og merker og frøken Kitty..

I dag tok jeg og mamma med ungene en tur til Hadeland Glassverk. Siden jeg og Christian ikke hadde så voldsomme planer og er i litt sommermodus tok Victoria fri fra barnehagen i dag. Er ikke så ofte hun har det egentlig.. Så vi har kosa oss masse i dag med dyr fra Midtre Olimb gård, eselridning, is og litt shopping ;)

Store, lille, skjønne, smarte, fine, gode prinsessa mi... Today must be good!







Det er håpløst å få tatt et fint bilde av de to sammen, spent på hvordan det blir neste gang vi skal til fotografen. Men nå er kanskje han litt flinkere og mer tålmodig enn meg :D

Victoria prøvde å ri på esel og det var visst veldig gøy selvom hun ser litt skeptisk ut.

Jeg handla meg Odd Molly skjorte(litt dyr, men skitt og.. Oppdaget da jeg kom hjem at alarmen satt på enda, håper mannen kan fikse det), Greengate mugge, Durance multipurpose housecleaner og Durance scented water for ironing. Har sett så mye om Durance rundt omkring på bloggene og så nå måtte jeg bare prøve selv :)


Victoria fikk litt Hello Kitty stæsj av mimmi :) De hadde fått noe forskjellig Hello Kitty snop på Hadeland nå. Sånne bokser med godtri som Victoria fikk og så hadde de sjokolader pluss litt annet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)