søndag 28. juni 2009

Fotoseanse..

Vi reiste ned på kroa til stefaren min og spiste frokost i dag. Det ligger så utrolig fint til ved fjorden, så jeg hadde med kamera mitt og prøvde å få tatt noen bilder av våre søte små. Men det er ikke alltid like lett.. Christian begynte å bli ganske trøtt, så han sovna til slutt i bilen mens Victoria syklet litt rundt på parkeringsplassen der.

Det er jo så varmt og godt nå og jeg bare lengter etter ferie. Det skal virkelig bli godt, men tre uker går jo altfor fort. Skulle ønske ferien var lenger gitt..











Christian her helt fortapt i alt som durer og det var stas å få "kjøre" bilen hjem fra bestemor ;) Ellers har endelig tann nr. 5 dukket opp på Christian :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)