lørdag 20. juni 2009

Jammen var det helg igjen..

Ukene flyr avsted og jammen meg er det helg igjen!! På torsdag var svigers barnevakt, så jeg og mannen tok turen inn til Oslo og overnattet der. Vi var innom Ikea på vei innover og så overnattet vi på Bondeheimen. Vi spiste middag på T.G.I Fridays på Karl Johan, var ikke helt fornøyd med maten. Men greit nok. På fredag tok vi t-banen opp på Majorstua og så tuslet vi ned igjen til by`n. Vel og merke med noen stopp underveis. Jeg syns de har så mye fint på Zimba, men Diesel olabukse str. 6m til 750kr blir litt vel dyrt for meg. Men det er alltid gøy å kikke der! Så var Benetton, Home & Cottage, Polarn o Pyret, Timberland, Traktøren-DER var det mye fint!!! Har gavekort der, så jeg tror jeg må inn der for å handle.. Ble litt små ting til ungene som vanlig.. Spiste på T.G.I Fridays på Aker Brygge før vi dro hjem og hentet ungene i barnehagen.
I dag har jeg vært på fotpleie og det var litt salg i by`n og da måtte jeg så klart handle litt.. Legger ut noen bilder av shoppingfangsten :) Og så har Victoria vært med pappa`n sin og satt ut saltstein til elgen.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)