fredag 5. juni 2009

Nyte helgen..

Endelig var helgen her igjen, alltid like deilig. Vi har ikke så mange planene. I morgen skal jeg møte Kine som skal kjøpe noen klær etter Victoria av meg. Har aldri møtt henne før, så det blir spennende. Men har "kjent" henne via Kvinneguiden i 5-6 år tror jeg snart det blir..

Neste uke blir travel, men morsom!! Gleder meg. Skal Hønefossrevyen på torsdag og på fredag skal vi ha kombinert innflytnings-og 5års bryllupsfest!! Det blir gøy! Vi blir 14-15stk tror jeg, mangler noen svar. Enda svarfristen var på mandag.. Ja, ja håper hvertfall de som ikke har svart kommer da, tenkte jeg skulle sende en påminnelse i helga. Liker liksom å vite om folk kommer eller ikke!

I dag har mamma, mormor og stefar vært her og grillet. Det er alltid like koselig. Mamma har med seg maten, veldig kjekt og ikke minst lettvint for meg ;) Stefar hentet ut gåvogna til Christian og han gikk og gikk og gikk i singelen. Det gikk kjempe fint. Han er utrolig stødig og veldig flink, så jeg skjønner liksom ikke helt at han ikke har sluppet seg enda. Men det kommer nok snart tenker jeg.

1 kommentar:

  1. Leste akkurat på Facebook at han hadde gått litt uten støtte i går :)
    Moro!

    Stine

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)