fredag 12. juni 2009

5 år..

..har gått siden mannen og jeg giftet oss 12. juni 2004. Vi hadde en strålende dag. Været var supert, maten helt topp og gjestene var veldig fornøyd. En fantastisk dag som jeg gjerne skulle hatt igjen. Vi har snakket om å fornye løftene en dag, men da blir det på en strand i Karibien ;)


Dagen skal feires med gode venner på grilling. En kombinert bryllupsdags-og innflytningsfest. Været er ikke med oss i dag, så vi steker maten inne. Men vi har plassen, så det er ikke noe problem å flytte det innendørs. Både mannen og jeg har fri i dag, så vi stresser litt på for å få alt klart. Men det skal gå. Jeg har fått 5 røde roser og 2000kr av mannen. Og så sa mamma at vi skulle få litt penger i gave fra henne. Vi satser på å ta en overnatting i Oslo neste uke, så da blir det gaven fra meg :)





Bryllupsreisen gikk til Usa. Vi var på cruise i Karibien og så hadde vi noen dager i Fort Lauderdale både før og etter cruiset. Utrolig flott. Lengter tilbake dit :)


1 kommentar:

  1. GRATULERER MED DAGEN!!! Tenk at det er 5 år siden allerede? Håper dere får en fin feiring! Kos kos.

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)