tirsdag 23. juni 2009

Rolig feiring..

av St. Hans her i gården. Vi grillet noen pølser og så kom svigers ned en tur. Vi får ta det igjen litt senere. Det er ikke så enkelt å gjøre all verden ut av det når man har småunger og i morgen er det jobb og barnehage igjen. Jeg gleder meg virkelig til ferie, det skal bli godt. I år har vi ingen spesielle planer annet enn Bjørneparken, Langedrag og Tønsberg. Jeg syns ikke at det må skje noe hele tida. Det er nok kjas og mas i hverdagen om ikke ferien også skal bli at man må hit og dit. Vi skal bare slappe av og kose oss og gjøre akkurat det vi vil :D

Ellers har jeg fått tatt noen bilder av uteområde her. Gleder meg til det blir grønt, beplantet og med veranda! Men alt til sin tid :)







Jeg må legge ut noen bilder av Christian også. Han stabber og går MYE for tiden. Innimellom ser han ut som en halvfull liten fyr som sjaker rundt *fnis* Nå prøver han seg også litt ute og det går så fint atte. Selvom han syns det er litt skummelt innimellom..


Sånn ja, nå går det litt bedre..


Når pus kommer, da er alt bare stas. To gode venner :)

Og så blir man så klart fryktelig tørst når man har vært ute og trasket så mye :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)