mandag 15. juni 2009

For en helg!!

For oss startet den torsdag. Da var mannen og jeg først ute og spiste, så var vi på revy etterpå. Den var morsom som alltid!! Gleder meg allerede til neste år :)

På fredag var det bryllupsdag/innflytningsfesten vår. Vi ble 14 stykker og flyttet det inn pga været. Men det gikk kjempe fint og jeg tror gjestene var fornøyd. Vi fikk også mye mange fine gaver. Vi fikk champagne, rødvin, øl, rosebukett, potterose, Flittiglise, gavekort 500kr på et hagesenter, fredslilje, sparebøsse for "svarte penger", håndjern og" blindfold" med rosa pels, vase, blomsterbukett og 400kr. Fra svigers fikk vi musserende vin og en stor potterose, fra pappa og kjæresten fikk vi fotokurs og fra mamma og stefar 3000kr. Vi holdt det gående til fem om morgenen, så kan trygt si vi var en smule slitne på lørdag :P

På lørdag var det utdrikningslag for søskenbarnet mitt og forloveden hennes. De skal gifte seg 10. juli, med den aller nærmeste familien og så blir det stor fest til høsten. Bruden ble veldig overrasket over at jeg kom, men det var jo en selvfølge for min del :) Hun ble tatt med av sin kommende svigerinne som hadde lurt henne til å tro at de skulle på Louis Vuitton lagersalg, men i stedet ble hun sendt på spa. Når hun var ferdig der, fikk hun en konvolutt hvor det stod at utdrikningslaget hennes offisielt var i gang. Hun hadde nok ikke regna med det :D Så måtte hun finne frem til barer o.l nedover Bogstadveien, hvor hun plukket oss opp en etter en. Så spiste vi litt før vi dro opp til svigerinnens leilighet og hadde en par gøyale leker. Deretter ble det middag og fest på Aker Brygge. Tror den kommende bruden storkoste seg og formen var på topp!

I går var det fullstendig avslapning som stod på tapete. Vi koste oss med ungene og bare slappet av. Lenge før det er et sånt maraton igjen tror jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)