torsdag 16. juli 2009

Vi koser oss..

Det er så deilig å være her nede og vi koser oss sånn. Vi blir enda noen dager :)I dag har vi også vært ute og kjørt litt, vi dro utover til Nøtterøy, Tjøme og Verdens ende. På Verdens ende hadde vi tenkt å bade, men det var ikke så veldig barnevennlig der. Å stupe fra svaberg passer ikke helt for en fireåring.. Dessuten blåste det veldig ved sjøen der, så vi tuslet tilbake til parkering som tilfeldigvis lå ved et ridesenter. Det var jo midt i blinken for Victoria! Så hun fikk ri på ponni og det var kjempe gøy, tror nok hun kunne vært der en stund. Når vi kom tilbake var det tid for å være litt på lekeplassen igjen og det er alltid like stas :)

På vei utover var vi innom Teie, det ligger egentlig rett borti gata her. Der har de en interiørbutikk som heter Sofies Villa, der var det vanvittig mye fint!! Jeg falt pladask.. Har egentlig bare kikka på det på nettet, men fant ut at jeg måtte ta turen innom når jeg først fant det og dit har jeg tenkt meg tilbake neste uke når vi skal nedover her med et vennepar. Da skal jeg shoppe :D





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)