tirsdag 21. juli 2009

Nettbutikk

Jeg vurderer jo å starte ett eller annet. Kunne tenkt meg nettbutikk eller noe sånt. Men aner ikke hva jeg skulle ha startet med. Det er det å finne noe som kanskje det ikke er så mye av her til lands. Har kontakt i USA, så hun kan hjelpe meg litt. Vi snakket litt om Ralph Lauren, GAP o.l. Men så kommer jeg over Tomine`s hjem og hun har lagd en blogshop med Ralph Lauren klær. Så ender nok med å handle litt der selv jeg tenker jeg og på den bloggen er det sååå mye fine interiørtips og idèer. Skulle virkelig ønske jeg hadde sett mer på disse interørbloggene før vi begynte på huset. Tror kanskje det hadde vært litt anderledes da. Det er jo så utrolig mye flott rundt omkring!!

4 kommentarer:

  1. Hei hege! Og tusen takk for hyggelige ord om bloggen min. Det setter jeg stor pris på.. Det er jo derfor jeg begynte å blogge selv, for rett å slett ta vare på mine egne og andres ideer, i en slags dagbok.. Det er vel ikke en ide man har som ikke blir delt og gjort om på av mange her i blogglandia.. og flott er det!! Vi bygde hus for 3 år siden, og gjorde en del feil da, så nå har vi sjangsen til å rette opp, og legge til våre nye ideer.. Det er en spennende tid, men masse jobb, så sånn sett var det vel litt klønete tid å åpne en salgsblogg også, men det går så det suser, og moro er jo det!! Håper du får en fin uke MED sol, det ønsker iallefall jeg for meg og mine.. Takk igjen for hyggelig innlegg..

    SvarSlett
  2. sorry.. jeg bare må: SJANSEN!!! ( jeg blir gal når jeg ikke får rettet opp skrivefeil jeg er KLAR over.. ) hoho

    SvarSlett
  3. Hei!
    Tomines bloggshop er kjempe stilig. Hadde jeg bare hatt barn... Når den tid kommer blir det nok mye shopping ja. Håper du finner noe spennende og starte selv også :) :)

    Kjempe koselig å se at jeg ligger som en av dine favorittblogger. Det er stas :)
    Ønsker deg en finfin torsdag og snart helg :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Tomine`s hjem - det er kjempe flott at du har fått til en bloggshop! Og så er det jo helt topp hvis den selger bra også.. Kanskje det er det jeg burde vurdere også? Men som sagt vet ikke hva jeg skal begynne med, har sett litt på litt forskjellige merker. Det er det å finne ut hva som kan selge bra. Du har jo valgt veldig bra merke ;) Bestilling er sendt i dag ;)

    Små og store drømmer - takk for det :) Ja, jeg håper virkelig at jeg kan finne noe som kan selge. Vurderer flere ting, men det er det å finne ut hva som kan slå an. Tomine har hvertfall funnet en ting ;)

    Jeg følger med bloggene deres, veldig moro!!
    Koselig at dere tittet innom min også :)

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)