søndag 12. juli 2009

Gutteleker og jenteleker..

er blandet her i gården. Sånn blir det når man får en av hver. Christian har lagt sin elsk på den ene dukkevogna til Victoria og han syns det er så stas å trille rundt på den :D Og storesøster er flink til å dele, en egenskap Christian bør lære seg etterhvert også.. Hehe!




Endelig er uteområdet "klart", det er hvertfall sådd og nå venter vi bare på at det skal bli grønt. Og at verandaen kommer opp og at jeg får plantet litt blomster. Det kommer ikke til å bli mange og jeg skal holde meg til en fargetone, ikke masse forskjellig verken av blomster eller farger. Jeg liker det best enkelt :)

Nå har ferien startet og i morgen går turen til Tønsberg :) Gleder meg! Vet ikke helt hvor lenge vi blir, har pakket nok til at vi kan være en stund tror jeg..

1 kommentar:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar. Den fingermalingen er en prøvelse for tolmodigheten..... her fløy det rød maling veggimellom :)

    Hyggelig at du finner inspirasjon hos meg. Kos deg masse i Tønsberg, jeg har akkurat sendt mail til familie i Tønsberg og lurt på om de tar imot besøk...... :)

    God Sommer

    Christine

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)