fredag 24. april 2009

Snart over..



I går fylte mannen 33år og enda er det noen til igjen i april. Søstrene mine fyller 8år i morgen og på onsdag har stefaren min bursdag. Det ble ikke store feiringen på mannen i går, men jeg tror han var veldig fornøyd alikevel. Han fikk en sjokolademuffins og Carlsberg og da tror jeg dagen var reddet :D Ellers fikk han Jean Paul collegejakke fra ungene, Tommy Hilfiger genser fra meg, 1000kr fra foreldrene sine, ullgenser fra besteforeldrene, 300kr fra den yngste broren, Tommy Hilfiger cologne og 1000kr fra svigermor og svigerstefar, 1500kr av stefar og 200kr av min mormor.

I morgen skal vi i 50års lag til en kollega av meg. Det blir koselig, gleder meg til det. Ungene skal være hos pappa og kjæresten hans. Det er ikke så langt unna der vi skal være, så vi overnatter der vi også tenker jeg. Det er hvertfall planen!

God helg!

*oppdatert 21. mai*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)