søndag 19. april 2009

Så var helgen over..

Og i morgen starter jeg på jobb igjen, etter over 13 mnd med permisjon.. Litt vemodig egentlig for det har vært en fryd å være hjemme med Christian. Men nå er det mannens tur, tenker de kommer til å kose seg også jeg.

I går var det altså feiring av min 30 års dag hos pappa. Mamma og pappa hadde ordnet i stand en kjempe flott sammenkomst for meg. Det ble servert tapas(den var helt fantastisk!!!) og kaker. Tror alle koste seg, virket sånn og jeg fikk kjempe mange fine gaver;

* Gavekort:
- Sandvika Storsenter 500kr
- Bohus 300kr
- Cinderella 500kr
- Traktøren 500kr
- 2 stk SPA behandlinger à 1500kr (1 fra kollegaene mine)
- Kuben 2000kr
- Steen & Strøm 500kr
- Tommelise blomster og gaver 1000kr (fra jobben)
Ellers:
- What happens in Vegas film
- Posjonskaker kakefest bok
- Sølvbolle
- Bollesett fra Stenige slott
- Armbånd fra Tiffanys
- Kjede fra AHA
- Sfnix konfekt
- Nora kakespade fra Hardangerbestikk
- Rosa kubbelys
- 5 stk middagstallerken fra Stråmønstre til Porsgrunn porselen
-16 400kr

Som dere ser, fantastiske gaver!!

En av tapasbordene, sååå deilig mat!!

Foreldrene mine og meg

Mannen og meg, 15 år som kjærester og 5år som gift i år :)

I dag fikk Victoria endelig feiret bursdagen sin med venninnene fra barnehagen og det ble en topp Hello Kitty bursdag. Victoria har hatt litt feber siden i går, men det gikk så fint i dag alikevel. Etter bursdagsgjengen hadde reist var vi noen timer ute i det deilige vært. Vi gikk en tur ned til mormor med nyplukket hvitveis.

Hello kitty jenta :)

Blomsteroppsats

Ferdigpynta bord

Muffins med rosa glasur så klart ;)


Den berømte kaken som jeg ble veeeeldig fornøyd med, mannen hjalp også til ;

*oppdatert 29/4-09*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)