tirsdag 14. april 2009

Siste dag...

på 20-tallet.. I morgen runder jeg altså 30 år!! Tenk det.. Vet det bare er et tall, men alikevel. Det gjør noe med meg!!

Frekk som jeg er ;) Her er ønskelista mi for den som er interessert!

Når det kommer til gaver, så er jeg egentlig ganske vrang og sær.. Liker best å handle selv, for jeg har en bestemt smak og stil. Syns gavekort og penger er aller best *fnis* Men her kommer i allefall ønskelisten min :) Regner med den blir oppdatert litt underveis..

* Filmer/serier:

- One tre hill 1-6
- Gilmore Girls 1-7
- What happens in Vegas
- Revolutionary road

* Gavekort:

- Molly&Molly (Hønefoss)
- Hadeland Glassverk
- Jernia
- Farmandstredet (Tønsberg)
- Kuben
- VIC
- Sandvika Senteret
- Cinderella
- Traktøren
- IKEA
- Gant
- Lexington
- Bohus
- Home & Cottage (Tønsberg)
- Louis Vuitton

* To stk Sweet Dreams putevar fra Turiform, hvitt og svart
* Hvit bolle merket med "CHIPS" fra Bruka
* Kubbelys-offwhite, rosa, lyseblå
* Servietter
* Penger
* Serveringsbrett i brunt
* To beige kopper med hjortehode utenpå og teksten My Deer på innsiden, fant de på Karjolen på Buskerud Storsenter.

*Oppdatert 23. mars 2009*

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen i morgen :)
    Du kan få kjøpe min One three hill 1-6.
    Fikk den når jeg lå på sykehus, men kom aldri så langt. Så serien er uåpnet!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med morgendagen, det er ikke så farlig å runde 30 som det snakkes om. Du bør heller glede deg:) Ønsker deg en riktig fin dag, og håper du får noen av ønskene dine oppfylt:D
    Klemmer, Mette

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at du liker bloggen min. Og at jeg har blitt en av dine favoritt blogger :)
    Serien koster 339,- + frakt på cdon.no.
    Da sier jeg 250,-. mitt bursdagstilbud til deg. hehe..
    (om ikke du får den da)
    Bare siifra og ha en STRÅLENDE feiring i morgen :)
    KLEM

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Mette og små og store drømmer!! Har hatt en koselig feiring med mamma, mormor, stefar og svigers. Sier i fra ang OTH jeg, vi får se hva som dukker opp på presangbordet på lørdag ;)

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)