onsdag 22. april 2009

Endelig litt shopping igjen!!

I dag har Christian og jeg vært på shopping, førstenevnte var nok ikke helt i form. Litt feber og tett i nesa. Men, men.. Vi har kosa oss vi :) Må vel legge inn shoppinglista mi ;)
Fikk bytta et par gaver jeg fikk til bursdagen min og en film Victoria fikk flere av.

Ellers ble det;

Til Christian:
- Mørkeblå t-skjorte (Lindex)
- Rosa t-skjorte (H&M)
- Mørkeblå shorts (Benetton)
- Mørkeblå sekk (Okaidi)
- Matboks fra Blafre design (Handysize)
- Tøfler til barnehagen (H&M)

Til Victoria:
- Beige knebukse (H&M)
- Rosa Hello Kitty t-skjorte(H&M)
- Rosa t-skjorte med apekatt (Lindex)
- Hello Kitty undertøysett (H&M)
- Olajakke (Okaidi)
- Ariel bøttesett og Hello Kitty ball
Til meg selv:
- Svart cardigan (Vavite) (VIC)
- Svarte høyhelte sko(Peter Kaiser) (Cinderella)
- Kjede
Til huset:
- Bolle (Villroy & Boch) (Tilbords)
- Kakefat "Grandma`s cake" (Riviera Maison) (Molly&Molly)
- Klistremerker til lekerommet (Søstrene Grene)
- Piknik-kjølebag (Jernia)
- Snoopybag( Nille)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)