søndag 12. april 2009

Nærmer seg slutten..

Påsken og vinteren nærmer seg slutten og våren melder stadig sin ankomst. Deilig!!



I går kom vi fra hytta til pappa`s kjæreste, vi besøkte dem og søstrene mine. Ungene koste seg med utelek, innelek, bursdagsfeiring (søstrene mine fyller 8år 25. april) og påskeegg. Hytta var en kjempe flott tømmerhytta med fire soverom, bad med badstue, do, vaskerom, tv-stue og flott åpen kjøkken-stue løsning. Akkurat sånn jeg syns det er greit å være på hytta ;) Er ikke noe stor fan av utedo og mer primitiv hytteløsning, men det er vel kanskje egentlig det som er skikkelig hytteliv. Ja, ja..


Tid for lunsj :)

Aking er kjempe moro..

Lille familien vår :)

Christian med tanten sin :)

Kunstverket de lagde!!

Christian koser seg i solen 8)


I dag er det litt husarbeid som står på tapeten. Mannen skal fikse bilen som ble stjålet og herpet litt for en tid tilbake, så jeg har bil når jeg begynner å jobbe igjen. Nå er det bare en uke igjen av permisjon!!! Det har gått veldig fort, men det har vært greit å jobbe en dag i uka faktisk. Skulle bare ønske det kunne fortsatt sånn. Men vi har dessverre ikke råd til det. Akkurat nå syns jeg det blir greit å jobbe igjen, men jeg er redd det går fort over.. :/ Christian hadde litt feber når vi var på hytta og så har han hatt noen prikker/blemmer i rumpa, nå har han fått de på leppa, inni hånda og mellom tærne og da ser det ut som det er fot, hånd og munnsyke han har fått. Får bare håpe det går fort over og at han ikke blir for mye plaget. Men det er veldig smittsomt, så spørs om ikke storesøster også får det etterhvert.. Neste helg er det bursdagsfeiring for meg på lørdag og Victoria skal ha barnehagejentene neste søndag.


Vi har ikke bodd her så lenge, men jeg ser det er en del ting jeg kunne tenkt meg og gjøre anderledes. Men vi begynner vel ikke på det nå tror jeg ;) Finner så mye fint på interiørblogger på nettet og ellers rundt i butikker. Sånn sett er det fint at jeg snart har bursdag, så får jeg håpe jeg får penger eller gavekort så jeg kan handle litt til huset :) Ellers får jeg kjøpe en gave til meg selv også tenker jeg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)