tirsdag 14. april 2009

For en enorm mengde klær!!!!



Jeg har begynt å sortere Victoria sine klær. Det var 10-11 pappesker med nesten bare hennes klær, fra nyfødt til nå. Helt vanvittig!! Bildet over her viser bare en brøkdel.. Så nå er den nesten kjøpestopp her i gården.. Sier nesten, fordi litt kommer jeg nok til å handle men bare det som er mest nødvendig. Hun har så hun klarer seg lenge!! Men det er ikke så lett å begrense seg når man er shoppoholiker dessverre.. Jeg er litt usikker på hva jeg gjør med alle klærne. Bestevenninna mi og jeg bytter sånne ting som vinterdresser, regndresser o.l og vi låner også litt vanlig klær av hverandre. Men hun er også bitt av shoppebasillen, om dog ikke så ille som meg :D Ellers prøver jeg å selge noe av det tror jeg. Når jeg klaget min nød på Facebook i går, var det ei som gjerne ville kjøpe klær av meg. Så det er jo helt topp. Jeg har funnet mye i de størrelsene hun var på utkikk etter. Men jeg kan ikke fatte at vi har fått brukt alt det. Som sagt jeg syns det er en helt sinnsyk mengde med klær altså!! Men jeg er veldig glad for det jeg kan bli kvitt. Jeg har også sendt en mail til Frelsesarmeen for å høre om de vet om noen trengende, syns det er fint å kunne gjøre en god gjerning også.
Jeg holder tilbake noe av klærne, som f.eks denne nydelig kjolen Victoria fikk da hun ble født av tremenningen min i USA: Skikkelig prinsessekjole!!
I går måtte jeg hente pus fra mamma, da hadde han funnet veien ned dit igjen. Men mamma sin katt tok ikke så veldig godt i mot han så vi får tro Potte holder seg her oppe i stedet for. Kjedelig hvis jeg må ned der å hente han hver dag. Det virker jo som han trives veldig godt her også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)