onsdag 15. april 2009

Hurra for deg som fyller..

ditt år, ja deg vil vi gratulere!!! Så er det min tur til å fylle 30år.



Jeg har fått mye sms, telefoner, meldinger på Facebook, hilsning i avisa fra bestevenninna mi. Mange koselig hilsninger. Det er så fint at så mange husker på meg. Til helga blir det feiring hos pappa med slekt og venner. Gleder meg til det. Jeg fikk 10 røde roser fra mamma og stefar på jobben i dag, orkidè fra ungene og svigers. Og så fikk jeg 4000kr av mannen!!! Snille mannen min.. Nå slapper jeg av med tv`n og data! :)

2 kommentarer:

  1. Hipp hurra for deg i går! Høres ut som du hadde en fin dag med gaver og det som herlig(og viktig) er. Nei, tenk at du så meg på IKEA, du skulle sagt noe. Jeg er en skravler, så da kan det hende du enda ikke hadde vært hjemme!

    Jeg prøver å tenke tilbake på hvor vi møttes, men jeg kan ikke huske det. Var det kanskje på tur inn? Eller var det da husbonden og jeg ikke kunne bli enige om hvilken hylle vi skulle ha på rommet til Celine(flaut)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det :)

    Jeg så deg da jeg stod i kø for å betale mat og dere akkurat kom for å finne dere mat ;) Neste gang skal jeg si hei til deg :) For jeg er en skravler jeg også, så vi skulle nok fått tiden til å gå ;)

    Klem fra Hege

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)