mandag 27. april 2009

Den som sover synder ikke..

Hehe, jeg må le av Christian og sovestilen hans innimellom. Han er veldig glad i å sove på magen og som oftest legger han seg i bånn av senga med rompa i været. *fnis*
Beina må ut gjennom sprinklene så vi får plass på tvers av senga. Mye lurer det enn å legge seg den veien det er størst plass..

Og flaska kan jo være kjekk og ha under rompa :D

Her er søskene troll i badebaljen etter Victoria. Vi får satse på at Christian tåler litt rosa. Jeg har ikke giddi å kjøpe ny. Denne duger veldig fint, selvom den er "jentete"..
Ellers er jeg inni i andre uka på jobb. Mannen er snill og holder orden i huset. Vasker klær og bytter på sengene. Vi har fått oss vaskedame som kommer hver 14. dag og det er gull verdt. Det er deilig å komme hjem til rent hus. Selv om jeg bare har jobbet noen dager, merker jeg at det å være hjemme i permisjon er som en evig ferie, hvertfall med den snille ungen jeg har gått hjemme med nå. Tror det blir tøft når begge er ute i jobb igjen og begge barna skal i barnehage. Det er mye som skal organiseres, tilrettelegges og planlegges. Samarbeid og kommunikasjon er V_I_K_T_I_G!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)