torsdag 9. april 2009

Bursdagsfeiring..

I dag fyller Victoria 4 år!! Og både hennes og Christians bursdag har blitt feiret med hjemmelaget potetstappe, grillpølser, salat, sjokoladekake, marsipankake og muffins. Det har vært faddere, onkler, tanter, besteforeldre og oldeforeldre som har vært her i dag. Vi har hatt det veldig koselig. Ungene fikk mye fint, også penger. Så da kan mor shoppe litt :) Christian trenger litt forskjellig til han begynner i barnehagen f.eks. Victoria trenger olabukse tror jeg.. Vi får se litt. Kan nok hende jeg tar med meg henne når jeg skal handle litt :)

Dagens bursdagsbarn :)


Christian spiser sjokoladekake og det var godt ;)

Kakene jeg har bakt:
Marsipankake med jordbær og vaniljekrem

Sjokoladekake
Muffins med rosa og lyseblå glasur

1 kommentar:

  1. Hei, og gratulerer med Victoria sin bursdag! Stilige kaker og muffins du har laget! Høres ut som dere har hatt en fin fin påske! Kos kos.

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)