søndag 15. februar 2009

Valentines..

passerte egentlig i stillhet her. Vi har stortsett alltid gjort ett eller annet da, men det ble ikke sånn i år.

Men på fredag kom søte mannen hjem
med en rød rose i vase til meg


og han fikk Freia sjokoladehjerter av meg ;)
Så ikke all verdens til feiring her i år. Vi er i laber form alle sammen, forkjølelse og feber herjer. Får håpe det snart går over. Det er kjedelig å være inne i lengden og det skulle vært gjort litt husarbeid her også. Christian jaktet på kaniner her om dagen *ler* Men ikke for det, det er vel bare en uke siden jeg støvsugde sist. Så det kommer fort igjen. Har støvsugd stua i dag, så får ta litt i andre etasje bare Christian våkner fra dubben sin. Har noen tanker på lager som jeg skal prøve å få ned i løpet av dagen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)