lørdag 21. februar 2009

Tjuvpakk!!! Og litt Tone..

Politiet ringte i stad og da hadde de funnet igjen bilen i nabokommunen. Så det var jammen meg bra! Det er fryktelig kjedelig når sånt skjer og det blir så mye ekstra arbeid. De trodde ikke det var så mye som var ødelagt. Rattstammen var vel ødelagt, for de har tjuvkobla bilen. Den stod og gikk enda. Men får håpe det ikke er så mye mer som må ordnes. Uansett er det tregt altså, liker liksom ikke at noen "fremmede" har sitti inni der heller jeg da. Syns det er litt ekkelt!

Så har jeg fått med meg MGP.. Eneste grunn er vel faktisk Tone. Syns sangen hennes faktisk er ganske fin! Stemte på henne og jeg ;) Nå gikk hun videre og da, så det er jo bra! Håper hun går av med seieren jeg :) LYKKE TIL..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)