tirsdag 17. februar 2009

Hverdagsliv og en pusekatt..

Ja, her går dagene stortsett i feber og snørr for tiden. Det har holdt på noen uker nå og jeg er ganske lei. Håper vi snart alle kan være friske og raske igjen, så vi kan komme tilbake til vanlig hverdagsmodus. Victoria fargelegger Hello Kitty tegninger og Christian sover for øyeblikket og jeg ender som regel opp her ;) I dag kom alt bursdagsstæsjet til Victoria, så da er det i boks. Da mangler jeg bare et par små ting og det skal jeg nok ha tid til å ordne. Regner med det blir feiring med barnehagejentene 4. april :)

Men tiden går jammen meg fort og jeg tror jeg snart må begynne å øve på kakebakingen. For jeg aner ikke hva jeg skal lage eller hvordan jeg skal klare å få til Hello Kitty kake.. Men jeg må prøve hvertfall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)