fredag 6. februar 2009

Så blir det..

Hello Kitty bursdag på Victoria! Fikk bestilt via en amerikansk nettside og sendt til tremenningen min i Seattle. I dag tidlig kom det sms fra henne og da var tingene kommet frem og så skulle hun sende videre til meg. JIPPI!! Gleder meg like mye jeg også tror jeg.. Jeg gleder meg hvertfall til å pynte og lage i stand bursdag for Victoria. Har bestilt asjetter, krus, servietter, ballonger, gjestegaveposer, små ting til gjestegavene, sånn blåsegreier og Hello Kitty figurer som henger fra taket. Jeg tror det skal bli bra!! Tenkte jeg skulle kjøpe sånn hvit papirduk og en smalere rosa løper til å ha over duken. Det blir skikkelig jentebursdag *fnis* Men kaken er den største utfordringen, spent på hva jeg klarer å få til der..
Hm, får se hva jeg får til..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)