tirsdag 3. februar 2009

Priviligert..

Familien min og jeg er priviligerte. Vi er heldige som mange mennesker rundt oss som bryr seg og som stiller opp. Både med hjelp til hus, barnepass og noen ganger økonomisk. Det setter vi veldig stor pris på. Noen vil kanskje kalle det bortskjemt, men jeg vil ikke det. Det finnes mange måter å skjemme bort noen på. Men det å vise omsorg og hjelpe til, er etter min mening hvertfall ikke det. Og jeg håper at vi også er flinke til å vise hvor takknemlige vi er. For det er vi!!

En liten oppdatering på skoskapfronten; klistremerkene er bestilt, så jeg gleder meg villt til å se det endelig resultatet.


Jeg er også kjempe fornøyd med soverommet våres nå, spesielt med de nye sengeklærne og kantbeskytteren fra Turiform. Skal legge ut bilde etterhvert bare jeg får det hersens objektivet. Nå har jeg ventet i 3 uker og ny dato nå er den 4., så da håper jeg virkelig at det blir sendt da. Tre uker uten kamera, det er tre uker for lenge for meg merker jeg. Jeg elsker og ta bilder og ser motiver hele tida. Legger ved et bilde tatt før jul..
Utsikt fra verandaen til pappa..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)