lørdag 14. februar 2009

Ønsker

Jeg må bare prøve en ting å se om jeg får det til og etterhvert tenkte jeg faktisk at jeg skulle være så frekk og legge ut en ønskeliste til bursdagen min. Egentlig er det vel ikke så frekt, jeg vet jo at folk kommer til å spørre og siden jeg er ganske kresen og har egen smak så er det jo greit å lage en liten liste vel ;) Sånn som det ofte har blitt nå, så har jo de fleste sin egen stil og smak. Og jeg er vel også sånn og heller ikke den enkleste i verden å handle til. *fnis* Kan hende jeg setter opp litt til ungene etterhvert også. De har jo så mye..

En av tingene på ønskelista er hvertfall sånn Sweet Dreams putetrekk fra Turiform :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)