tirsdag 24. februar 2009

Shopping

Utsikten fra verandaen..
Vesle skøyeren min :)


I går ble Christian og jeg med mamma og stefar til Tønsberg. Kom hjem i dag. Og der ble det så klart litt shopping :D Gjorde faktisk noen kupp på salg også! Meget fornøyd med dagens fangst!!

Til meg:
* Underkjole til å ha under en brun strikkekjole jeg har
* Brun singlet (70%)
* Rosa lue fra Peak Performance (50%)
* Bjørn Borg boxer (50%)

Til Victoria:
* Rød fløyelskjole fra Benetton (50%)
* Tynn, rød genser fra Benetton (50%)
* Rød Viking vintersko til neste vinter (40%)

Dette var fra mamma
* Brun, cord bukse fra Claire (70%)
* Rød Reima jakke(40%)
* Mørkeblå Timberland sko (75%)

Til Christian:
* Mørkeblå genser fra Benetton (50%)
* Mørkeblå Ecco vintersko (40%)
* Beige Timberland sko (40%)
Dette var fra mamma

* Traktor som han skal få til bursdagen sin

Så ble det en julegave (!) på 70% og en bursdagsgave på 50%. Så som sagt, meget fornøyd med dagens fangst. Og så fant jeg enda litt mer å sette på ønskelisten min ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)