tirsdag 10. februar 2009

I morgen..

skal mannen ha fri og vi skal på bytur! Gleder meg :) Har noen småting vi skal ordne og innimellom er godt å ha med mannen på litt og. Kanskje, kanskje blir det en bittebitteliten tur på IKEA og. Vi får se :) Og så skal jeg hente objektivet til kamera mitt!! JIPPI.. Jeg gleder meg såå til å ta bilder igjen, så da skal jeg bombardere bloggen min med noen nye husbilder tenker jeg.

Jeg har lånt gamle bilder fra svigermor som jeg har kopiert, skal hente de i morgen. Inne på pianorommet har jeg tenkt å ha svarthvittbilder av olderforeldre, besteforeldre osv. Jeg syns det er litt viktig å ta vare på sånt også. Jeg er jo veldig opptatt av familien. Jeg var nede hos mamma i stad og tok med bilde av oldeforeldre og besteforeldre som jeg skal kopiere. Nå må jeg bare prøve å få pappa til å finne noen bilder av sine foreldre.

Christian har blitt stor gutt, reiser seg opp i lekegrina og mens han holder seg fast går han litt bortover. Og nå har han fått teken på krabbingen.. Så det er litt å passe på om dagen, men veldig morsomt også!!

Legger ved et par bilder av gullungene :)




Setter veldig stor pris på kommentarene dere legger igjen, så fortsett med det!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)