lørdag 3. oktober 2009

Det snør, det snør..

I dag har det snødd hos oss. Jeg er ikke spesielt glad for det. Vil gjerne at snøen kommer 1. desember og går igjen 1. mars. Men sånn er det selvfølgelig ikke! Victoria var kjempe glad for snø, så hun har kost seg ute mens Christian sov. Han prøvde seg litt før han la seg, men uffameg han ble våt på hendene *ler*



Victoria med Chill-kjolen sin. Jeg syns den er skikkelig kul, spørs om vi ikke må ha flere av de :)

Ellers har jeg jo begynt å tenke på jul da *hehe* Juleaften, julekort og julegaver.. Liker å være ute i god tid og jeg liker å ha kontroll!! ;)

1 kommentar:

  1. det er sant man vet aldri hvem som blir rammet av kreft derfor må man være fornøyd med livet mamma

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)