lørdag 17. oktober 2009

Allerede jul..?

Jeg har sett julemarsipanens inntog i butikkene, men nekter konsekvent å kjøpe noe juleting enda. Vi er da bare i oktober!! Misforstå meg rett, jeg ELSKER julen! Men alt til sin tid.. Jeg synes det holder at julen dukke opp i november, det holder i massevis. Ikke for det, jeg driver nok på med litt julete ting hele året. Men da bestemmer jeg når og hva. Jeg mener det er unødvendig at alt det kommersielle skal vanne ut jula med å begynne allerede i oktober, eller kanskje før. Da er det da virkelig høst enda!!
Men da jeg så Hamar bryggeris julebrus, måtte jeg bare blåse i alt som heter moral og kjøpe den! Men ikke noe mer juleteting enda altså.. Hehe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)