fredag 30. oktober 2009

Shoppoholiker..

Det er jo meg det.. I dag har vi vært på bytur med mamma. Egentlig skulle bare mamma og Victoria, men litt shopping kan jeg jo ikke si nei til. Så jeg og lillemann ble med vi også :) Koselig det å ha en sånn dag. Mamma er jo også ganske spandabel ;) Det ble et par julegaver til Victoria, som hun plukket ut selv. I de siste har hun blit håpløs å handle til. Ikke vet jeg hva det kommer av, men hun har blitt VELDIG bestemt!! Det er jo greit at hun har egne meninger, men jeg syns kanskje jeg kan få bestemme i klesveien noen år til.. Men det er ikke bare henne heldigvis. Sønn til bestevenninna mi har vel holdt på en stund med å være vrang i klesveien tror jeg og jeg har hørt noen ganger når jeg leverer i barnehagen at mødrene sier de kom nesten for seint fordi ungene ikke skulle ha på seg det eller det.. Så det er nok ikke bare Victoria!

Men altså, ellers fikk vi handlet pensko til Christian, lakksko faktisk-kjempe søte :) Vi byttet størrelse på et vintersko og pensko til Victoria, mamma hadde kjøpt kjempe fine sko til Victoria i Tønsberg. Men pensko bruker man ikke så ofte, så vi fant ut det var greit å ta en størrelse større. På Lindex hadde de en utrolig søt penbukse til Christian med matchende vest som de så klart ikke hadde igjen i str. hans, men buksa bare måtte jeg ha. Tenker vi kan få tak i vesten et annet sted. Tror penbuksa og lakksko kommer til å bli så sjarmerende på lillegullet mitt :) Skal legge ut bilder etterhvert.. Neste helg er det bursdag for barnehagevenninner av Victoria så jeg fikk ordnet med gaver i dag også.

Nå sitter jeg her alene og venter på at mannen skal komme hjem, han er på avslutning for sjefen sin som har gått av med pensjon. Og jeg liker IKKE å være alene :( Men jeg har sett på Skavlan og Prinsesse Märtha Louise og jeg må si jeg virkelig har sansen for henne!!

Noen flere høstbilder fra meg i kveld ;





God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)