lørdag 31. oktober 2009

Søsken..

Christian syns det er topp å klatre på storesøster når hun ligger på gulvet, eller å stå på magen hennes og hoppe opp og ned.. Stortsett er Victoria med på leken, men det hender det går litt hardt for seg..


I dag har de på seg klær fra Me&i fra sommerkolleksjonen med apekatter på. Det passer i grunn til de to.. *ler*

Som dere ser, ikke så lett å få tatt et fint bilde av begge to samtidig. Derfor gleder jeg meg til bildene fra fotografen, for de tror jeg ble kjempe fine!! Vi skal se på de 13. november, syns det er lenge til. Men to uker går jo egentlig ganske fort..

Ellers har jeg begynt å tenke litt mer seriøst på julegavene. Noen er allerede klare, men jeg mangler også ganske mange. Alt i alt er det vel 28 gavemottakere, og det er som regel mer enn en gave til hver.. Så jeg skjønner at det bare er tida av veien nå. Jeg har nemlig tenkt å kose meg med førjulstiden i desember, ikke stresse rundt for å få ordnet alt! Vi skal kose oss hjemme på juleaften, gleder meg til det :)

Noen ganger når jeg sitter her foran data`n kommer Christian og tar musa inntil øret og så sier han "hawooo" Hehehe!!



Nå fikk jeg tatt et bilde av Christian med ny bukse og lakksko, jeg syns det ble dritkult :) Gleder meg til han får fullt antrekk!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)