fredag 23. oktober 2009

Helg!

Dagene går i ett og jeg føler at jeg ikke rekker noe selvom jeg er hjemme for tiden. Jeg har vært noe på farten, i mellom levering og henting i barnehagen og da syns jeg dagene bare forsvinner. Håper jeg kan få ordnet litt i huset til uka. Hadde vært godt å få litt orden her, men det er ikke så lett siden alle rommene ikke er helt klare enda. Gleder meg VIRKELIG til det er klart!!
Noen naturbilder i dag :)






Ellers har skattepengene kommet og i dag har det forsvunnet litt av de på shopping :) Ellers står badekar og tv på ønskelista. Så vi får se litt hva vi gjør. Victoria er på overnatting hos mimmi, så da er det litt voksentid i kveld; god mat og en film tenker jeg. Lurer litt på Yes man :)
Butikkdrømmen lurer fremdeles i bakgrunn, har ikke helt slått den fra meg enda. Nå har det også dukket opp noen andre muligheter, så jeg håper håper håper håper at jeg kan få det til!!!
GOD HELG!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)