søndag 18. oktober 2009

Spor i hjerte...

Enkelte mennesker kommer inn i livet og gjør så inntrykk at det virkelig setter spor i våre hjerter. Jeg har mange flotte mennesker rundt meg. Men ei kom inn i livet mitt for snart et par år siden og hun er et av de vakreste, varmeste og mest sympatiske menneskene jeg kjenner. Vi har ikke vært så mye sammen, men hun treffer meg så veldig de gangene vi er det. Jeg har hatt mange fine samtaler med henne og hun skjønner meg så utrolig godt. Det er så godt å ha en sånn samtalepartner.
For tiden er ting så som så her i heimen og i går fikk jeg en sms av henne hvor det stod at hun gjerne ville ha ungene noen timer i dag, så jeg kunne få litt tid for meg selv. Det er rart at hun som ikke møter meg så ofte, var den som så det jeg trengte mest. I dag sa hun også det at hun gjerne ville ha ungene innimellom, så jeg og mannen kunne få litt tid sammen og finne på ting bare oss to. Eller hvis jeg ville finne på noe med venninne mine. Det setter jeg stor pris på!!

Snille, snille R som stiller opp og gir så mye av seg selv. Veldig glad i deg og jeg er så glad for at du har blitt en del av livet mitt.

"Misunn aldri noen hans tilsynelatende lykke! Du kjenner ikke hans hemmelige sorger."

1 kommentar:

  1. Hei
    Noen mennesker er bare slik :)
    De er der for alle andre rundt seg, det får vi bare være takknemmelig for.
    Håper du klarer å nyte tiden du har alene, lykke til :)

    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)