onsdag 28. oktober 2009

Små prosjekt!

Når vi var på loppemarked en tid tilbake, kjøpte jeg to hyller som jeg tenkte jeg skulle ha på lekerommet. Jeg var også på utkikk etter en tallerkenhylle til bøker på lekerommet. Men fant ikke det. Da jeg nevnte dette til en kollega sa hun at det hadde hun liggende, så den kunne jeg få. Kjempe snilt :) I helgen fikk jeg endelig gjort noe med de. Har hatt på lakk med en anelse hvitt i. Snart skal jeg gå fatt på skrivepulten til Victoria, gleder meg til å få den i en annen farge.. Nå er den knallblå. Spørs om den ikke blir caffè latte :) Har lyst til å ha på porslensknotter med litt rosa i, men får se hva jeg finner.

FØR:

ETTER:

Veldig fornøyd med resultatet. Her ser man den ene hylla i bakgrunn, den er allerede tatt i bruk. Fylt opp med litt salgsvarer og kjøkkenting :)

På forsommeren var jeg på Mamma Mia musikalen sammen med noen jenter på jobben. Jeg var ikke så imponert over filmen, men showet i Oslo var fantastiskt!! Skulle gjerne sett det igjen, det var kjempe bra. Svigermor er Mamma Mia fan, liker musikken og hun falt vel for filmen også tror jeg. Jeg har flere ganger sagt at hun MÅ dra å se musikalen. Men siden hun er litt treg av seg (*hihi*) tok vi saken i egne hender, da vi så forestllingen fortsetter frem til jul. Vi ga henne julegaven på forskudd, så da ble det billett til Mamma Mia. Jeg hadde alliert meg med tanten hennes som også har veldig lyst til å se den. I går bestilte jeg billettene til dem, så da får vi håpe de får en fornøyelig opplevelse :)

2 kommentarer:

  1. Hei Hege din ramp!! Neste gang du ser meg så må du stoppe meg.. hoho.. Vi har vært på kosetur i dag siden barnehagen var stengt..
    Ønsker dere også en god halloween helg..
    utrolig flott kjøkken som lille gullet ditt hadde...

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk for den flotte julegava, gleder meg veldig til å oppleve den, selv om jeg selvfølgelig syns det er alt for mye!!Stor klem til dere alle!!Hilsen fra den du veit:)

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)