søndag 27. september 2009

Skilt

Jeg er så glad i skilt, og når vi var i Tønsberg sist helg fant jeg dette skiltet på Sofies Villa. Og det måtte jeg bare ha. Syns det var så fint!

Og her har vi hengt det. Det er det første du ser når du går inn døra hos oss. Veldig koselig :)


Jeg fikk også kjøpt meg to kurver til å ha blomster i. Likte de bedre enn den jeg hadde og så passet det bedre med to. De er også kjøpt hos Sofies villa! Veldig mye fint der :) Det passet veldig fint med Calluna oppi de. Liker det bedre enn erica jeg da!

2 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint med kurvene, og skiltet var koselig. Visste du at Sophies Villa også har nettbutikk? Vi har og en liten koselig interiørbutikk i Tønsberg som heter Lune Hjem, som også har nettbutikk. Den bør du sjekke ut. Ha noen fine høstdager.
    Klem, Mette

    SvarSlett
  2. Ja, vet at de har nettbutikk :) Fant Lune Hjem når jeg var i Tønsberg sist, måtte handle litt der også. Veldig koselig butikk. Skal ta turen dit igjen :)

    Ønsker deg også noen fine høstdager :) Nå er det virkelig flott ute!

    Klem fra Hege

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)