mandag 7. september 2009

Til våren..

..håper jeg at det blomster for fullt i det nye bedet mitt :) Snille kjæresten til pappa kom og hjalp meg med å lage ett under det ene kjøkkenvinduet. Vi plantet potterosene jeg fikk i sommer, krokus, perleblomster og to typer tulipaner. Så nå venter jeg bare på våren og at det skal komme mange fine blomster :)


Victoria var også kjempe flink medhjelper.


Tusen takk for hjelpen til snille R som gjorde mesteparten av jobben. Formen min var så som så, etter lørdagens festligheter ;)

1 kommentar:

  1. Tusen takk for kjempe fin gave i posten. Nå har jeg blogget om det. Var skikkelig fint. Tror gavekortet skal gå til ett nordli plagg til prinsessen min. Takk og takk.

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)