søndag 9. januar 2011

Ut med julen!

Nå er julen på vei ut. Vi har allerede tatt juletreet og nå holder jeg på å få ut resten. Nissene pakkes bort og jeg takker for jobben de har gjort i år. Jeg er veldig glad i nissene mine, jeg syns de er så fine. De fleste er fra Perfect home og de er jeg så fornøyd med. Kan vel hende det blir noen flere i år derfra... Finner liksom ingen andre som faller så i smak.


Denne helgen har forsvunnet i full fart! På fredag forberedte vi juletrefesten, siden jeg er i FAU måtte jeg jo trå til på det. I går var selve jueltrefesten og det ble noen hektiske timer, men jeg tror det var vel gjennomført og fornøyd foreldre og barn. I dag har pappa og R vært her, mens jeg og Victoria var i karnevalsbursdag til ei jente hun gikk i barnehagen med før. Når vi kom hjem var vi ute en del, kjempe stas og vi er sååå fornøyd med den nye bålpanna. Håper på mange koselig stunder rundt den nå i vinter :) Gjerne med masse besøk også ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)