onsdag 5. januar 2011

Hva har skjedd..?

Jeg som aller helst vil bli kvitt jula ved nyttår, har enda ikke ryddet den bort! Jeg synes det er så koselig med de fine nissene mine rundt omkring, julegardinene og juletre.. Så jeg er stikk motsatt av hva jeg egentlig står for og  alle de andre bloggene nå for tiden, de bugner over av vårelig tips og bilder. Men vet du-jeg har faktisk ikke tenkt å gi helt slipp på julen enda. Hvertfall ikke i huset. Men den forsvinner nok i løpet av helgen!!



Aller helst vil jeg sette i gang med noe, men jeg mangler litt inspirasjon.. Eller MYE inspirasjon! Januar er på en måte en ny start og det trenger vi i blandt :) Jeg skulle så gjerne fått orden i huset, det er mye som skulle vært ryddet og fått ordentlige plasser. Det er mange kilo som skulle vært borte, men det er også et evighetsprosjekt syns jeg!! Kommer aldri i gang og er en ekspert på å utsette, slanking spesielt! Det er MYE barneklær som skulle vært ryddet vekk, eller ikke ryddet vekk men det skulle vært vekk fra huset.. Jeg har lagt ut annonse på finn.no, men liten respons syns jeg. Jeg har litt famile og venner som kjøper litt fra meg. Mange av klærne seg jo nesten ubrukte ut og da har jeg faktisk ikke lyst til bare å gi de vekk heller..! Mer klær ser det ut som det blir også.. Sånn er det når man er shoppoholiker og på denne tiden med sååå mye salg-da er det ikke lett å være meg!! Men jeg har fått handlet mye fint på salg både til ungene, meg selv og huset. Det har også blitt litt påfyll i gaveboksene, det er også veldig kjekt syns jeg :)


Nå får jeg prøve å få orden på noe.. Jeg må bare begynne ett eller annet sted :) Mamma henter ungene i barnehagen, så da kan jeg surre på litt for meg selv en stund til.. Hehe!

1 kommentar:

  1. Her i huset holdt juletreet ikke mere enn 5 min. Jeg er "allergisk" mot barnåler og har i alle år støvsuget dem opp så fort jeg har sett dem....ikke denne gang! Vårt juletre burde vi bare båret rett ut igjen - jeg måtte støvsuge mellom gaveutdelerne på julaften. Så for 2 dager siden gikk det ut. Mannen min var i skogen og hogg treet selv, noen dager før jul så vi håpet... Vi har alltid hatt selvhuggede trær, men... Ellers pakkes julen ned litt etter litt...
    Ha en fortsatt fin vinteruke :)
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)