torsdag 20. januar 2011

Se der ja..

Så var det praktisk talt helg igjen.. Denne uken har flydd som vanlig og den har gått med til å pleie en syk liten gutt. Christian våknet mandag med over 39 i feber og det fortsatte til tirsdag kveld. I går morges var feber`n putt borte og formen stigende. Jeg regnet med at han da kunne i barnehagen i dag, men i natt hostet han bare mer og mer og jeg fant ut det var best at han var hjemme. Så jeg ringte mamma i dag tidlig og hun kom og hadde han mens jeg var på jobb. I ettermiddag tok hun med seg Victoria på korøving, sånn at jeg kunne reise hjem å gjøre litt der. Siden Christian hoster sånn, fant vi ut at det er like greit han er hjemme i morgen også.
Jeg er delvis sykemeldt, så jeg er hjemme alikevel. Så mamma sa hun kunne kjøre Victoria i barnehagen, så hun slipper å stå opp kjempe tidlig for å bli med pappa`n sin. Så det er jo helt supert! Det har hun gjort flere ganger og det er så praktisk for oss og slippe å måtte kjøre opp og ned til bygda ørten ganger. Vi har jo tross alt bosatt oss langt inni skogen ;) Det er ikke første gangen mamma gjør det og det er sååå kjekt for meg. Det er sjelden nei i hennes munn og det setter vi så utrolig stor pris på:) Det får hverdagskabalen til å gå opp litt lettere i blant. I kveld endte det med at Victoria pakket bag`n og ble med ned til mimmi, hun kunne like greit sove der siden mimmi skulle kjøre henne :D


Jeg får svinse meg rundt og prøve å gjøre litt! Ha en fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)