tirsdag 11. januar 2011

Camp senkveld..

har inntatt hjembygda mi!! Det syns jeg er kjempe morsomt og jeg kommer til å sitte benket foran tv`n når sendingene starter. I dag har vi mulighet til å møte opp på en av opptakene, men vi har ikke helt bestemt oss. Jeg digger jo alt som har med kjendiser å gjøre, men egner meg ikke spesielt på tv så jeg tror jeg holder meg unna. Det hang lapp i barnehagen hvor de lurte på publikum og barn til opptaket i dag, men Victoria ville heller ikke på tv så det er vel bare å innfinne seg med det. Men det blir moro å se når sendingene starter og alle tingene og menneskene man kjenner her :) Gleder meg!

Foto: Andersen, Kristoffer Øverli

1 kommentar:

  1. Så spennende, jeg så dem (kun på TV) fra Stavern og det er et sted jeg kjenner godt fra barndommen min. Morsomt å se dette, men sikkert morsommere å se dem live.
    Ha en fortsatt god vinteruke :)
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)