søndag 16. januar 2011

Helgen går altfor fort!

Helgene og ukene forsvinner av sted.. Denne helgen har mannen og jeg hatt litt alenetid, det var deilig :) På fredag skulle Victoria ligge hos mimmi, så jeg leverte henne etter barnehagen. I går skulle vi hente henne på kroa til stefar og da ringte en tidligere barnehagevenninne som nå går på skolen og lurte på å få komme og leke med Victoria. Så hun ble med oss hjem og vi gikk ut i snøen. Vi kjørte skuter og Christian prøvde skiene for første gang. Det gikk overraskende bra! Han bare gikk avgårde, kjempe morsomt :)


Vi spurte svigers om Christian kunne få ligge der til i dag og det fikk han. Victoria hadde allerede bestemt at hun skulle ligge en natt til hos mimmi, så da ble det til det og mannen og jeg ble alene. Da gjelder det å utnytte tiden, så vi dro avgårde på kino. Først rakk vi 20min. med shopping! Altfor lite tid når det er salg overalt og jeg ser mitt snitt til å få handlet litt gaver ;) Fikk kjøpt to bursdagsgaver og to julegaver.. Hehe! Så gikk mannen og jeg på kino, først så vi Morning Glory og etter en kjapp mat bit så vi Tomme tønner 2-det brune gullet.

I dag hentet vi ungene ganske seint og da ville de ut en tur, så nå har vi akkurat kommet inn og de skal få middagsmat, mens mannen og jeg tar litt fajitas i kveld :)




Ha en super søndagskveld!

1 kommentar:

  1. Ja, det er helt sikkert - men det er ikke bare helgene som går fort. Nå er det jo straks en måned siden jul, og når vi akkurat har begynt på en ny arbeidsuke så er helgen der helt plutselig ;)
    Det er snart helg igjen, så riktig god helg :)
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)